Bebeğim bugün 29 günlük 3600 gram. Doğduğunda 3240 gramdı. Hastahanede doktoru ilk hafta ödemden ötürü kilo kaybettiği için tekrardan bu kiloya gelmesi normal dedi. Ama bana kilosu az gibi geldi. Bir kilo bile almamış. Mama da takviye ediyorum. Sütümün kalitesini artırmak için ne yapabilirim. Emmeye başladığı zaman genellikle 20 dk falan emer. Hatta geceleri yarım saati bulur ama ara sıra emerken uyuklar. Bilemedim ne yapacağımı