6-7 bin TL aralığında oto koltuk bakıyorum 9-36 kg. 360 derece dönebilen ve isofixli. Elele baby var şu an gözüme takılan ama sizin kullanıp memnun kaldığınız var mı? İçinde rahat etmesi çok önemli çünkü şu ankinde sürekli ağlıyor. Chicco kullanıyorum ama bin pişmanım. Şimdi çok pahalı bir şey almak istemiyorum.