Buselim benim oğlumda da oluyordu Allah korusun sara hastalığının belirtisinde de dalma oluyormuş çocuk doktoruna götürdüm ailede yoksa ve ismi ile seslendiğinde el çarptığında bakıyorsa sorun yok ama için rahat etsin nöroloji baksın dedi götürdüm nöroloji doktoru da aynısını söyledi kelimeleri var mı baba mama gibi dedi var dedim çok iyi bu durumda birden hızlı bir şekilde ellerini birbirine vur alkış yapar gibi ona tepki veriyor ise hiç korkulacak bir şey yok zaten bu aylarda bebeklerde dalma ile sara bağlantısı yok Allah korusun çok ilerlemiş olur hastalığı o zaman belki dalma nöbetleri görülür ama sizde şuan hiç bir belirti yok dedi oğlum 10.5 aylık 9.5 aylık falandı götürdüğüm de ama burda da çok okumuştum dalma problemi olup doktora götüren ve bazı bebekler de hastalık olarak çıkmış bazılarının da geçici bir dönemmiş tam hatırlamıyorum neydi hastalık ama öyle yazanlar vardı sizinde aklınızda kalacağına bir doktor ile görüşebilirsiniz biz ne desek boş bende olmaz sizde olur ya da tam tersi olur 🌸