Kızım 4 aylık .Kızım sol mememi emmiyor çekiyor kendini ağlıyor ama sag gogsu alıyor bende ters yapıp sol gogsu öyle veriyorum yine öyle alabiliyor az da olsa kes8lmesin diye zorlanarak emziriyorum.gecer bu degilmi ne olur söyleyin bekliyorum ama düzelmiyor
.4.ay atağı dedim bekliyorum .geçer mi?