Valla canim biz de kizimla oyleydik.
Sen kucagindan indirme yollari atadigin icin bisey yapamiyorsun😅 kabullen ve kuala gibi yasamina adapte ol😆
Ben dizlerime yastik koyar, kizomi emzirirken sofrada yemek yerdim.
Zaten ev isi vs. Hepsini bosver gitsin😅 kendini bosuna hirpalama.
Kizimin tedavu sureci de oldu hastanede, 6 ay kucak bebesi😅
Zaman cabuk geciyor, ve istesen de kucaginda tutamiyorsun.gercekten sana muhtac, ve bu konuda bebeginin istedigini yapmani tavsiye ederim🥰