ialbayrak98 profilime girip bakarsanız yazışmalar var bununla ilgili konu açmıştım
Laktaz enzimi damlası alıp her emzirmede bebeğin ağzına damlatıyorsunuz ve bütün şikayetler yok oluyor aynılarını bnde yaşadım birlikte ağlıyorduk uyuyup onda dakka içinde çığlık atarak ağlıyodu ne yapacagımı şaşırmıştım artık meğersem anne sütündeki laktozu sindiremediği için gaz ve sancı olurmuş süt ürünlerini yemeyi kestim ve laktaz enzimi damla kullanıyorum bebeğim normal bi bebeğe döndü