Metemommy valla ben 9’da uyansın da gece 3 saatte bir beslemeye razıyım ya o nasıl bebeklikmis öyle, sizin uykuları nasıl bizim aksam 10’da sızıp sabah 6.30’da alarm kurmus gibi uyanıyor gunduz zaten 20’ser dk 2-3 uyku filan yapıyor ama bir sey fark ettim bugun ne kadar dışarı çıkarıp gezdirsem eve gelince o kadar cok uyuyor