Ipek-kizin-annesi Kelebekcik kilo alimi ile alakalı bir sıkıntı yok ise normal çünkü aylarca şu içindeydi şuan yeni dünyaya adapte olmaya çalışıyor ve bildiği tek koku sizin kokunuz güvende hissediyor
Ipek-kizin-annesi Kelebekcik çok normal sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah. Sizin kokunuzu arıyor Ten teması yapın bol bol ve sıklıkla emziren ilk 40_50 günden sonra normale döner o da kendine bir rutin oluşturur zaten. Ama şuan dünyaya adapte olmaya çalışıyor
nazlii1_ Kelebekcik gayet normal sizin kollarınizda güvende bol bol emsin hem sütünüz artmış olur 🥰🥰bizde öyleydik sonra yavaş yavaş azalıyor
canimmmoglummm Şuan sadece sana ihtiyacı var açta olsa tokta olsa emmek ister bol bol emzir keyfini çıkar🫶🏼
Senem_ Ay kıyamam ya annesi o yoruluyordur memede o yüzden uyuyor sen emzirmeye devam et çok uyursa çenesine yavaş yavaş dokun o devam eder zaten ama sen hemen bırakma çocuğu daha yeni olduğu için çenesi yoruluyor minnoşun ya