Benim kızım da 4 ay 21 günlük geçtiğimiz hafta bizde de aynı sorun vardı hastaneye götürdüm idrar kan tahlili yapıldı bir sorun çıkmadı şükür çok terliyordu onunla su kaybediyor benimkinin de gün boyunca bezi azıcık ıslanıyordu beslendiğinden eminseniz bir sorun yoktur umarım şimdi havalar biraz daha serinledi artık yavaş yavaş düzeliyor