Merhaba kızlar. Kızım 17 aylık ve yaklaşık 3-4 aydır gözünde geçmeyen arpaçık var. Sürekli doktorlara gidiyoruz hep aynı ilaçlar hep aynı şeyler deniliyor. Ve artık ameliyat gerektiğini söylediler🥹 Başına gelen var mı nasıl bir yol izlemem gerek. Bebeğim daha ufak ameliyat istemiyorum ama ilaçla ya da okuma ile de geçmiyor maalesef😞