Fidan_14 Kızlae ben 17si adet olmalıydım amma olmadım 2gun geçikince test yapdım ama neqativ yine yapmalımıyım yoksa olsa zaten çıkarmıydı Bu arada emziriyorum amma duzenlu adet olurdum kızımm 8ay 15 gunluk