Ya kızlar şimdi test al test yaptır bize sorma diyenler kenarda beklesin çünkü hiç cesaretim yok assiri korkuyorum sadece puzzlelari birleştirmeye çalışıyorum. Öncelikle iki ay düzenli qlairista doğum kontrol hapı kullandım üçüncüye başlamıştım tam 1 hafta kullanmıştım ki hapimi içmeye unuttum iki gece üstelik ve öyle olunca hapa baştan başlıyorsun o ilaçta yani o kutu çöp oluyor bende öyleydi böyleydi derken alamadim bir hafta düğün telasimiz vardı fakatt eşim korundu her neyse iki gün kullanmadığım ilacı üçüncü gün adet oldum yani 1 hafta sonra tekrar adet oldum şimdi birturlu adet olamiyorum yarın iki hafta olacak sürekli bı adet sancimda var belki uzun süredir ilac kullanan tecrübeli annelerimiz bilir yaşamıştır bu gibi bişey korkuyorum yahu daha kızım 7 aylık 😢