yagmurkokusu_ Tomris-Hatun şuan başım sızlıyor o çiçekler düşmesin diye ödüm kopuyor görümcem yazdı rüzgarlı yağmur varmış şuan meraktan ölüyorum ya düşerse diye zehir olur şimdi bana 3 gün 🥹🥹
Deletedmom104 Tomris-Hatun romatizma olabilir mi (!) alsmlaöaööa Hava kasvetli belki ondandır okuyunca benimde başım ağrıdı
aylizinannesiii Tomris-Hatun bende yağmurdan sonraki nemde baş ağrisi yaşıyorum 70lere çıkıyor evdeki nem parolla geziyorum nem çok başımı ağrıtıyor dizinde öyle olabilir mi
yagmurkokusu_ Tomris-Hatun Hakiki görümce ben buna derim benimle üzülüyor 😂 Aynen acayip stres yaptım öyle böyle değil. Düşerse sen apartmandaki curcunayı gör çünkü düştü mü hooop balkonlar sırayla toprak 😂 milletin balkon temizliğini üstleneceğim 😂😂😂😂😂😂
Tomris-Hatun Deletedmom104 formun gudubeti geldi 🤣🤣🤣 Allah korusun kiz romatizma falan🤣 yagmur yagarken basim agrio hamile miyim .s.s.s
yagmurkokusu_ Tomris-Hatun hahahaha ben diyorum komşuyu ara bir sor 😂 diyor kocam balkonlarını kirlet üstüne de hal hatır sor birde yüzsüz gibi 😂😂😂 dedim ara diyor balkon takımının süngerlerinin ıslanacağınu düşünmüyorsun da çiçeklerini mi düşünüyorsun djdjdjdj
Tomris-Hatun Deletedmom104 herseye muhalefet olmanin cezasi oh canima degsin uykularim kacsin smdi sjsjsjssj
yagmurkokusu_ Tomris-Hatun şuan tek derdim bizim oraya yağıyor mu yağmıyor mu şiddetli mi rüzgarlı mı azaldı mı 😂
yagmurkokusu_ Tomris-Hatun oooyyy Rabbim esirgesin inşallah yakınlara düşmez evlere filan ya çok korkunç oluyor yakınımıza düşmüştü çocuk ben eşim olduğumuz yerde zıpladık bomba gibiydi ya.