ikinci anneligimin 3.ncu gununden herkese slm. Ben cok zor bi dogum gecirdim ve bebegimi yogun bakima aldilar dün doktorla görüştüm bebegin dogustan bronşiti var once bronsiti gecirecez sonra akcigerleri gelistiririz diyor bu durumu yasayan var mı aranizda…