Ayla3663 4 aylık bebeğim var ilkez adet oldum doğumdan sonra 3 gündür süt emiyor ne yapmam gerekiyor ne yapsam tutumuyo toz da içmiyor sadece uykuda emziriyorum uyanıken de emiyor ne yapabilirim lütfen aciiil yardım edin
Feyzosumunannesi Ayla3663 Düzeliyor merak etmeyin benim kızım da sadece anne sütü alıyordu doktorumuza sormuştum sütünün tadi değişmişti ama 3 güne alisti
Seda23Yusuf Ayla3663 4ay atağı benim oğlumda emmezdi sakin ol telaşa kapılan bu durum geçici severek emzirmeye çalış emzirme aralığını uzun tut yada
tomvejerry Ayla3663 regl olunca tadı mi değişiyor acaba sütun aklıma o geldi bitek mamayi da ilk defa veriyosaniz almıyor olabilir
Ozooo Fatos02_35 valla bilmiyorum regl olunca sütte tuz oranı artıyormuş ama alışıyormuş bebe o tada birde 4 ay atağından da olabilir emmesi
Ayla3663 Çok ağrıyor göğüslerimde çok ağrıyor sağdımda ama hayla ağrıyor midemde bulandı bu ne şansızlık