Kızlar bana bir fikir verin. Kızım bugün 50 günlük oldu. Geceleri 3-4 saat deliksiz uyurdu ama son günlerde 2 saat zor uyuyor. Gündüzleri de aynı şekilde 1 saat zor uyuyor ya da kucağımdan bırakınca uyanıp ağlıyor. Ellerini kollarını çok hareket ettiriyor diye kundağa sarıyorum oda klimalı olduğu için sorun olmuyor ama yine de bakıyorum uyanmış. Dün gece kabus gibiydi 3 saat zor uyumuşumdur. Bu arada iki tane gaz damlası kullanıyorum. Biri doktor tavsiyesi biogaia diğeri de burada bir arkadaş önermişti gazlı bebeklerin laktoz sindirimi için osicol diye bir damla. Gazı olduğu için mi uyuyamıyor acaba? Uyanık ve sakin olduğu anlarda masaj yaparak gazını çıkarmaya çalışıyorum ama bazen işe yarıyor bazen yaramıyor. Ne yapmalıyım? Lütfen bu dönem geçici diyin.