Bizde de reflü var ama yavaş yavaş düzeliyor gibi kusması azaldı bayağı. Önceliklr bizim reflü sebebi inek sütü alerjisi olması sebebiylr. O tetikledi. Alerji sebebiyle kilo alımımız çok azdı, anne diyetiylr hallettik o işi kilo güzel alıyoruz ama ah bu reflü. Çocuğun içi dışına çıkıyo vallahi.
Doktor bize motis verdi. Bu ilaç, midedeki sütüm bir an önce sindirilip bağıtsaklara geçmesini sağlıyormuş. Kusarak besin kaybı yaşamasın diye.
Gastrotuss baby şurup verdi. Bu beslenme sonrası içiliyo. Ağzına gelmesin süt diye. Bir de, anne sütüne karıştırılan bir toz verdi. Bebelac thickener. Bu da, midedeki sütün kıvamını artırıyo ki vıjırt diye yıkarı çıkmasın diye.
Valla açıkçası üç aylıkken iyibaren başladık, bunları zamanına uygun kullanmak ölümdü yani, çok düzenli kullanamadım. Ama çok şukur şuan dört buçuk aylığız azaldı yani. Motisi thickener ı bıraktık. Sadece gastrotus kullanıyoruz.
Bu süreçte ne yaptım peki, beslenme sonrası elimden geldiğince gazını çıkarmaya çalıştım. Garibim gazı çıkarken bile kusardı bazen😔 eğer beslenme sonrası uyumamışsa böyşe onbeş yirmi dk kucağımda dik konumda göğsü göğsüme gelecek şeklde evim içinde gezdirirdm. Bebeğin yüzü dışa dönük şeklnde kucağımda tuttupumda midesine baskı olduğu için kusardı. Bi de anakucağına koyunca da hafif c şeklinde durduğu için onda da kusardı. Sırtüstü zaten kusuyo. Tummy time yaptırırdım biraz rahatlasın diye. Kısacası çok zordu ya, dışarı çıkarmak ölümdü benm için hemen ıslamıverirdi her tarafı. Şuan daha iyiyz. Bugün mesela 4 kere kustu sadece