Önceden dışarda biri yanına gelip sevince ağlardı. Smdi eve misafir gelince bile ağlıyor gelen hiç kimseyle oturup doğru dzgun shbet edemiyorum Allah aşkına ben napicam ya 🤦4 aylık kızım oncefen böyle değildi hiç en azından biri gelp sevince aglamazdi. Resmen misafrler gidene kadar susmadı kafayı yicem artık