Aygull93 ayyy evet ya şuan tam 5 aylığız 1 haftadır çocuğum delirdi gündüz uykusuda gece uykusuda çok düzenliydi ikiside bozuldu, doğru düzgün mama içmek istemiyor sürekli ıkınıyor, kabız değil kakası normal, ee alttan üstten gazlarınıda çıkarıyor derdini anlamıyorum artık zihinsel olarak çok yoruldum gerçekten ne istediğini anlamıyorum mamayı içip içip bırakıyo geri sonra ağlıyo sonra uyuyamıyo :(