esoo Merhaba güzel anneler bebeğim 10 aylık öksürüyo hapşuruyo burnu gündüz akıyo gece tıkanıyo şükür ateşi yok doktora götürdük kan aldı enfekaiyonda yok idrarıda temiz ama bu öksürük ve burnuna napabilirim serum fizyolojikle temizliyorum ama hiç işe yaramıyo gece uykusu berbat burnu tıkalı olduğu için sizler napıosunuz böle durumlarda 😔😔 o öksürdükçe içim parçalanıyo 😔😔😔😔
Deletedmom277 esoo soğanı kabuğunu soymadan ikiye bölün karanfil batırın baş ucuna koyun. Elmanın kabuğunu kaynatın içine çok az tarçın koyun demleyip 1-2 tatlı kaşığı içirin. Soğan suyunu verip veremeyeceğinizi doktorunuza sorun. Eğer uygun görürse yemekten sonra 1-2 çay kaşığı soğan suyu içirin içerisine zeytinyağı damlatarak
Fatmauslu esoo bize Dr normal serum verdi 3 CC birine 3 CC birine orta hızla enjektör ile şal yatar şekilde dedi ve yaptım o açıyor deneyebilirsin burnu için
Dildeniz esoo valla biz 2 ayda 3 kez grip olduk şuanda grip yine daha 15 gün önce balgamlı öksürükle uğraştım hop yine kaptı bol du verdim öksürürken sırtına vurdum rahat çıkarması için balgamı ve ıhlamur filan içirdim ama 15 gün sürdü bizim şimdi yine oldu yani aslında bağışıklıkları zayıf ve kış boyu bu pis virüs bir şekilde bizi bulacak alışmamız bu konuda tecrübeli olmakta fayda var geçmiş olsun hepimize
esoo Deletedmom277 soğan kabuklu karanfili denedim ama pek etkisini görmedim dier dediklerinizi denemedm deniycem ama çok teşekkür ederim
Kramahmutel Dildeniz iyi günler benm kızımda aynı öksürük ve balgam var acaba hangi şurub kullandiniz
Pier Herkese geçmiş olsun. Benimde bebeğim 4 aylık bu ikinci hasta oluşu. Burnu tıkalı, öksürüyor. Serum fizyolojik yapıyoruz, burnunu çekiyoruz ama sanırım rahatlamıyor. Uykuları da berbatlaştı. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Gulsah1 Pier bizimkide aynı durumda öksürürken ve hapşırırken içinden ses geliyor ama gün içinde çok keyifsiz değil sadece hafif bir mızmızlık var doktora götürmedim malesef son raddeye gelmediği sürece ilaç tedavsi vermiyorlar burnunu sürekli açık tutmaya çalışıyorum başka önerileri olan varsa paylaşırsa çok sevinirim 3 ay 23 günlük
Zynp41 Gulsah1 bebeğim üç buçuk aylıkken hasta oldu nezle. Tam bir ay geçmedi serum fizyol kullandık. Hatta daha çok okyanus suyu kullandık. Doktorumuz ilaç vermedi. Öyle öyle geçti. Başka çare yok malesef geçmiş olsun
Gulsah1 Zynp41 çok şükür bizimki çabuk toparlandı götürdüm doktora ciğerleri boğazı herşeyi tertemiz sadece hafif bir grip enfeksiyonu varmış ilaçsız tedavi ettik bol bol emzirerek suanda hafif bir öksürüğü kaldı çok şükür 🥰🙃
esoo Hepinize çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin onlar hasta olmasın çok zor 😔 herkese çok teşekkür ederim
Rainbowpath Benim bebeğim de nezle. Bugün doktora götürdüm göz damlası ve ağızdan birdamla verdi. Birer doz kullandım ama keşke kendiliğinden geçse. Durmadan hapşırıyor, gözleri yaşarıyor. Çok üzücü keşke ben hasta olsam o iyileşse😔
Dildeniz Kramahmutel valla attım kutusunu öksürük şurubuydu zaten hiç istemeye istemeye verdim daha doktorun kullan dediği şekilde kullanmadım ara ara verdim şükür atmıştı balgamı ama ben ıhlamur çok verdim o işe yaradı bence şimdi yine grip ya da nezle biliyorum burun akıntısı ateş var öksürükte başladı kış böyle geçer sanırım eylülde başladı bizim grip olmaya
Ozge_AyazEfee esoo tabi ki Dr unuza danışmakta fayda var ama bebdğiniz çok küçük olmadığı için bu öneride bulunabilirim size. Uyuduğu odada ona uzak bir köşede hafif kaynayan suyun içine çay kaşığının ucu ile viks babyrub koyabilirsiniz. Benim oğlumun öksürüğü zamanlarda çok işe yaratmıştı. Geçmiş olsun 🙏🏻
Selinozgen9 esoo birebir Bi tarif vereceğim öksürük için efsana 😊 öncelikle 2 yol 2si de hemen hemen aynı 6 ay ve üzeri için 1.si 1 çorba kaşığı Tuzsuz tereyağını cezvede eritin ama sadece erisin kaynamasın içine 1 çorba kaşığı pekmez ekleyip iyice yedirin bir birine her gün bir tatlı kaşığı dan sabah akşam yedirin yaptıgımız karışım mutlaka artacaktır ufak bir kavanoza koyup dolapta muhafaza edebilirsiniz yedşrmeden önce kavanozu sıcak su içine koyarsanız hemen eriyecektir. 2.1 tatlı kaşığı pekmez içine 3 4 damla limon sıkıp 1 çay kaşığı yedirin sabah akşam odasına slogan üzerine karanfil de yapıp koyun çok etkili oluyor gıdalarının içine sarımsak ta rendelebilirsiniz doğal antibiyotik ben oglumda geçenler de nezle olacak gibiydi bu yollarla çözdüm pek ilaç seven bir anne değilim 😊