Bebeğim 2 aylık. Atak haftasında sanırım. 24 saat memede olmak istiyor. Memeden ayrıldığı an ağlıyor. Uyumuyor. Bu dönemde sallayarak bir tık uyuyor. Ama alışır diye korkuyorum. Başka türlü de uyutamadık. 24 saat memede kalmasına izin mi versem. Yoksa uykusunu alması için sallamak mantıklı mı