Merhaba her ay düzenli özel hastaneye gidiyorduk fakat sağlık ocağıyla eş değer rutinler oluyor ölçümler alınıyor 3. ayımıza giricez inşallah. Yani annelerim kısacası sorum sağlık ocağına gitsek yeterli olur mu illa bi hastanedeki doktorada her ay gitmek mi gerek