Ozlem2904 benim oğlum hiç geceleri kuru kalkmıyor, bende burda okuyup bana mantıklı gelen gece gündüz aynı anda bırakma olayını yapmak istiyorum aslında. Kayinvalidem artık vakti geldi herseyi anlıyor tüm komutları alıyor hazır havalar sıcakken disarlarda bahçede gezinirken öğrenir diyor ama bu da yanlış bi durummuş sağda solda bahçeye vs gelişigüzel işemeyi ogrenmektense doğru şekilde tuvalete yapması daha doğruymuş. Tabi bezden rahatsız olma durumu var bu sıcaklarda kim rahatsız olmaz ki zaten ama onun dışında pek belirti yok. Geceleri kuru kalmıyor sabahları bazen taşmış bile oluyor çişi, gün içinde kaka yapınca eğğee diye söylüyor bazen çiş yaptığını farkedince onu da söylüyor ama yaptıktan sonra tabi. Klozete falan oturmaya hevesli aslında. Of bilmiyorum ben hazır değilim açıkçası 🥹