Bende de oluşmuştu dikiş yeri iltahap gibi düşünebilirsin doktor krem verdi kullan geçmezse dikişi alıp tekrar dikiş atıcam demişti kremle biraz geçti bende tabi o zamanki acıyla korkuyla tekrar dikiş aldırıp dikiş attırmaktan korktugum için bir daha gitmedim doktora hala ufak bi şişlik var