Kızımın kasıkta sağlı sollu 4-5 adet mercimek kadar şişlikler var oynuyor. Koltuk altındada çok bastırgımde benzer birer tane var. Kan baktırdık şükür temizdi. Ultrasonda temizdi. 1 ay oldu geçmeyince tekrar gittik hematolojiye yonlendirdi yinede bakalım diye. Endişelendim biraz :( bişey yok ama bakılsın dedi doktor. Başına gelen var mı