Betelgeuse_ merhaba ben de doğum yapalı 5,5 ay oldu deli gibi üşüme, asabiyet, kilo artışı, saç dökülmesi, aşırı yorulma, halsizlik yaşadığım için doktora gittim ve bana da postpartum tiroidi tanısı konuldu şimdilik ilaca gerek yok takip edelim dedi doktor doğum sonrası bir çok bayanda olabiliyormuş ve sonrasında da kendiliğinden geçtiğinden falan bahsetti. İnşallah sizinki de benimki de geçer 🙏 Önümüzdeki ay kontrole gidicem bakalım değerlerim ne durumda 🙄 benim merak ettiğim bebeğinizi emziriyor musunuz emzirirken ilaç kullanımında sıkıntı var mı?