Birkaç gün önce üst iki dişleriniz cikmaya basladi, uclari görünüyor ama daha patlayamadilar. Bebegiminde hic keyfi yok, gece uykudan uyanmalar gunduz uykularini uyumamalar vs. İstahinda birsey yok cok sukur ama onun disinda keyif ve uyku yonunden problemliyiz son birkac gundur. Gece yatmadan calpol veriyorum rahat uyudun diye o bir tik rahatlatiyor en azindan ama arada uyanmalar oluyor yinede. Bazen o kadar mizmiz oluyorki napicagimi bilemiyorum , oturtuyorum olmuyor kaldiriyorum olmuyor oyun oynatiyorum olmuyor yatiriyorum olmuyor. Patla artik disss vallahi cocugum usandi yaa🥲 oneriniz varsa alirim 🙃