Tazeanneveminigi busra239511 benim oğlum aşırı şekilde simsiyah saçlarla doğdu. 9 ay boyunca mide yanması yaşadım nerdeyse. Doktor da diyordu saçlı olacak diye gerçekten öyle oldu. Saçtan ibaretti 😂 iki kere kestirdik.
printhelloworld busra239511 9 buçuk aylık pembe falan giydirmesem toka bandana takmasam erkek sananlar oluyor o derece saçı yok bir kere de birisi çocuğun saçını neden kestiniz demişti 😂
Nilunas busra239511 saçları bölgeseldi 😂😂😂 yine de ellemedik döküldü bir yandan gürleşti şimdi saçları beline yaklaşıyor rengide kumral 💞
beyzzsenturkk_ busra239511 gerçekten baya saçlı doğdu ben kıyamadım kesmeye ki kesmezdim de o adetleri saçma buluyorum kesmedim baya bi uzadı gürleşti rengi açıldı güzelleşti şu an 7 aylık böyle
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Benm oğlum saçlı doğdu sonradan saçları döküldü. Hatta soruyorlardı kazıttınız mı diye dökülüyor diyorduk. Kızım da saçlı doğdu
ipegimsi Benim kızım o kadar saçlı doğdu ki suan altı aylık hala aynı saçlar duruyor döküle döküle bitmedi kızı hiç saçsız yada kısa saçlı bile görmedik öyle söyleyim 🤣
bussraa2 Midem neredeyse hiç yanmadı ama kızım öyle bir saçlı doğdu ki, şimdi 2 ay 3 günlük önünden küçük lastikle bağlasam bağlanacak
iki_prens_annesi_ busra239511 ilk oğlum aşırı saçlı bı çocuktu baya gür saçları vardı sonra döküldü tekrar çıktı vs ikinci oğlum saçsız doğdu 7 aylık biraz uzadı ama büyük oğlumun ilk doğduğu saçı kadar bile olamadı anca 1 yaşından sonra gürleşir
Gmznr2909 busra239511 benim ikisi de koltoş doğdu büyük olanı her ay kırpıyorum erkek de uzun saçı sevmediğim için ikisinin daha o kadar saçı yok onunda çıksın onunda kesetircem allahin izniyle