berfin-bhr35 Kızlar bu ay Yasmin hapını bıraktım ve bi hafta oldu hala adet olamıyorum gecikti niye böyle oldu bilen var mı
Madamemom berfin-bhr35 bende de öyle olmuştu 1 hafta aradan sonra tekrar hapa başladım o arada adet olmamış oldum
berfin-bhr35 Madamemom nasıl yani tekrar hap mı kullanmam gerekiyo ben gebelik için bırakmıştım adet olmadım test negatif bidaha hap içmesem nolcak
Madamemom berfin-bhr35 gebe değilseniz adet olursunuz ben hapı kullanmaya devam edeceksiniz zannettim pardon
berfin-bhr35 Madamemom inşallah olurum baya bi oldu neden bu kadar gecikti anlamadım herkes bıraktıktan sonra düzene girdi bi bende böyle oldu