Ya valla kaçıncı postum yazan yok . Bebe iki gün önce avuç içi kadar kustu . Sonra dün iki kez dolu dolu kustu hastaneye gittim üşüttüpünü düşündüm çünkü klimalı ortama girmiştik terliydi. Neyse hastane kulakları kızarık orta kulak iltihaplanması dedi dedim üşüdü bide bugün 3 diş azı ve köpek dişler aynı Anda patlamış neyse dün gece de ateşi çıktı 37 buçuk en fazla ama hep gar 37 37,5 arası seyrediyor bugün de öğleden sonra iki kez sulu kaka yaptı yani ishal oldu . Verdikleri antibiyotik ve calpol acaba diyorum tekrar mı gitsem dün ateş ve ishal Yoktu kustu diye gittim sadece bugün bebe çok huysuz bir şey yemiyor delirecem. Ha bide bu alından ateş ölçer 37 gösteriyor aynı makine şakaktan ölçersen 37,7 gösteriyor koltuk altından ölçülen çubuk gibi olan uyurken kolu Kapalı kalınca bayağı 37,5 gibi gösteriyor ama bebenin koltuk altı açık havada alacak şekilde kalırsa daha düşük gösteriyor