Benim de 1 2 hafta sürmüştü. Çok şaşırmıştım. Roll on kullanmıyordum tabii doğumdan sonra. Dedim ben böyle mi kokuyormuşum, yıkıldım.😂 Ama geçti çok şükür. Siveno roll on var e bebekte. İçeriği doğal. Öyle kokusu da yok bebeği etkilemez yani. Tavsiye ederim.