Kızlar bebeğımın doyup doymadıgını anlayamıorum eskıden kakalı çişli bezleri cok fazlaydı şimdi kakası azaldı ama ozaman sütüm cok suluydu emdıkten hemen sonra kakasını yapıyordu şimdi bez sayısı 5 i gecıyordur doydugunu nasıl anlayabılırım cok evhamlıyım herşeye kafamı takıp günlerimi zehır ediyorum :(