Bende buna benzer post açmıştım ilk zmanlara göre bir nebze iyi hissediyorum şuan çok araştırdım iki haftaya kadar kendiliğinden geçtiğini öğrendim umarım geçer ben çareyi yine evladimda bulmaya çalışıyorum kendimi suçlamayı bıraktım bu sürecin geçeceğini ve bu yüzden bı ömür boyu vicdan azabı olarak kalmasını istemediğim söyledim kendimi sürekli evladımı sımsıkı sarılmaya çalışıyorum tam anlamıyla geçmedi benim sürecim boyle devam ederse direnmek yerine bunu kabullenip bı psikolokdan yardım almayı düşünüyorum çok zor bı süreç kimseye derdini anlatamam falan Allah bizim ve bizim gibi olanların yardımcısı olsun seni tüm kalbimle anlıyorum ve dualarimda olacaksın güzel anne kendini suçlama bu gunlerde geçecek 😔