joyfulmom Kızlar kızım 18 aylık uyku döngüsü şu şekilde akşam 9-9.30 gibi uyur sabah 6.30 gibi uyanır öğle 12 de uyur ve 16.00 da uyanır öğle uykusu 3-4 saat aralığında oluyor önceden iki uyku yapardı daha az olurdu şimdi tek uyku ama 3-4 saat uyuyor sizce normal mi?
Ezzzzi joyfulmom bence mükemmel , 10 buçuk aylık oğlum gece 9 da yatar , gece ful kalkar kalkar yatar , komple 7 de kalkar. Sonra 12 de yarım saat uyur kalkar . 3 te yarım saat uyur kalkar , daha da uyku yok
Minigim38 joyfulmom maşallah maşallah inşallah hep böyle devam eder bozulmaz. 10 ayligiz doğduğundan beri uykusu berbat düşman gibiler. Doğduğu gün hastanede bile 2 saat uyumadı hemşireler gelip gidip kontrol ediyordu düşünün. İnşallah birgun uykumuz düzene girer bizimde. 3 saat bence normal gibi
joyfulmom Ezzzzi çok şükür kızım doğduğundan beri gece uyanmaz hep deliksiz uyur uykuyu seviyor ama öğlen uykusu üç dört saat bana biraz fazla gibi geliyordu çok hareketli uyanık olduğu zaman hiç oturmaz devamlı koşar tırmanır yoruluyor diye düşünüyorum bende. Siz Acaba yatağının yönünü mu degistirseniz ? Aynı şekilde uykuya direnme olayını kuzenimin oğlu da yapıyordu beşik yönünü yerini değiştirmesini söylemiş doktoru ve şuan daha rahat uyuyor
joyfulmom Minigim38 çok teşekkür ederim 🙏 ben kendimce uyku eğitimi verdim doğduğu gün itibariyle ondan dolayı sanırım uykusu güzel
Minigim38 joyfulmom bende 4. Ay atagindan sonra vermiştim çok güzeldi dakika dakikasına uyuyordu ama 6 aylıkken epilepsi nöbeti geçirdi 10 aylik oldu tekrar düzene girdiremedim ilaç kullanıyoruz oda uyku problemi yapıyormuş işim zordu dahada zorlaştı ama yapacak bisey yok çok zor yıpratıcı ama sağlıklı olsun yeter ki elbet birgün düzene girer diye umut ediyorum 🤲
joyfulmom Minigim38 elbette ki girer 🙏 sağlıklı olsunlar da tek uyku problem değil ben çok mu uyuyor diye endişe etmiştim anne olarak her şeyden tedirgin oluyoruz ama önemli olan onların sağlıklı olmaları. Dediğiniz gibi her şey bir gün düzene girecek