Gebelik olmadığına emindim. Sonuçta insan ne yapıp yapmadığını bilir yani😂 ama genede emin olmak adına gecikmemin 5. Gününde test yaptım negatifti. Neden gecikmiş olabilir ? Eşimde çocuk istemediği için çok korktu😂 belki test bozuktur bidaha mı yapsan diyor. Amaaan bu regli olsak bi dert olmasak ayrı bi dert🫠