Selamlar anneler. Kızımın salı günü 4 aylık aşısı var aynı anda rota ve menenjit aşısıda vurulacak. Süt alerjisinden şüphelenmiştik ama kesin olarak yok demedi doktorumuz var da demedi bi sıkıntı olmaz dedi. Bu aşıların hepsini aynı anda yaptıran oldu mu acaba bi yan etki vs yaşadınız mı ?