Narinasya 1 aylık bir kızım var. Uyuyor uyanıyor meme istiyor sütüm de var bezi dolu dolu oluyor. Sürekli memede olmak istiyor uyuyor öyle bırakıyorum. Acaba yeni doğanda normal mi bu durum?
Gokce45 Narinasya normal tabii yorucu evet ama emmesi sizi istemesi çok güzel.Biraz daha sabır zamanla oturucak düzeni 2 saate 3 saate düşücek.Birçok insan meme reddinden yakınıyor emen çocuk şükür sebebi🧿
Mirac16 Narinasya 41 günlük oğlum aynı durumdayim ve sütüm yetmiyor mama takviye edeyim dedim mama icmiyor iki yudum alıp bırakıyor sürekli meme istiyo
morrrrengiiii evet çok normal hemde bende sizin gibiydim hatta bir sürü post açtım tuvalete gitmeye vaktım yoktu emzirmekten yedi yırmıdort memenizde huzur buluyor ve emme refklessi olduğu için bir tek zamanla geçiyor iki uç aylık olunca eskısı kadar olmuyo
Narinasya Gokce45 20 gün meme almadı hiç hep sapıp şırıngayla verelim eds ile verdim öyle memeye alıştırdım çok şükür diyorum şimdi gerçekten memeden ayrılmıyor
Gokce45 Narinasya Narinasya en son şey sütüm yetmiyor die düşünmek olsun yeter bugün yetmese 1 kaç haftaya yeter .zaten doktor yetmedimi söylüyor hiç merak etmeyin yoluna oturcak.Benim 2.bebek bende panik olmuştum başta ama halloluyor🥰🥰🥰🙏🏻
Narinasya Mirac16 bende öyle düşündüm mama verdim 5 dk sonra hepsini geri çıkardı Lohusalık mı çok zor annelik mi bilmiyorum.