annesininyavrusu25 Merhaba benim kızım çok iştahsız hiç bir şey yemiyor acaba böyle iyi yiyebileceği bildiğiniz tarifler var mı yada iştahsız olduğu için doktora götürmem gerekiyor mu
Sedaalya annesininyavrusu25 götürün tabi ki bir kan tahlili yapılsın. Belki kan seviyesi düşüktür yada vitamin eksiği vardır çinko gibii. Bunlarda iştahsızlığı tetikliyor. Herşey temiz çıkarsa da bu çocukda böyle dersiniz 🤗