Aylakiz0-6 Bebeğim 17 aylık son bir haftadır anne çiş, baba mama, anne su demeye başladı bunlar iki kelimelik cümlelere giriyor mu yoksa özne yüklem mi olması gerekiyor bilgisi olan var mı meraktayım