Bebeğim 16 aylık çok hareketli bi bebek iştahı çok iyi değil belirli şeyleri yiyor.(Kan değerleri iyi)Uykudan korkuyor uyumak istemiyor çok zor uyutuyorum.Kaç aydır 10 kilo mamayı da 14 aylıkken bırakmıştı. Hasta olunca doktora gittiğimizde iştahı ve uykusu için uyku ilacı verdi ama bana uyku ilacı vermek çok mantıklı gelmedi. Doktor da uyumazsa büyümez dedi tamam çok zor uyuyor gündüz doğru uyumuyor ama gece 2-3 kere uyanıp ağlasa da geri uyuyor sabah da erken kalkmıyor. Ben vermek istemiyorum eşim de doktor uygun gördü diye ver dedi bi kere verdim ama beni çok huzursuz etti. Siz olsanız ne yapardınız?