Papatya5801 benım kızım 10.5 aylık, yapıskan seylerı kasıkla verıyorum kendısı yıyor. Belkı daha erken de verılebılır benım kızım bu aya kadar ek gıda ıstemıyordu. Bazı seylerı kücük kücük onune koyuyorum elıyle yıyo. Mesela labneyı tabaktan kasıkla olmasına yardıöcı oluyorum kendısı yıyo. Ama yogurtta denedık tam duz tutamadıgı ıcın dökülüyor.