busrasahinn mommier kullandım canım ama ben boyundan alcak koydum hep yani koydugumda bacaklari hafif bukuluyodu kendi kendini dik tutmayı öğrendi bu sayede yurutec sadece düşmesini engelliyodu
Ayb mommier merhaba erkek kız farketmez yürüteç gelişim düşmanıdır. Kesinlikle önermiyoruz ailelere sevgiler
Selinozgen9 mommier ben bir çocuk gelişimci olarak zararı oldugunu düşünüyorum. Fiziksel olmasa bile psikolojik anlamda zararı var
Anneyimm1 Haribo42 en önemli şeylerden biri su zaten sütün yüzde 70 80i su bu yüzden su çok önemli diyolar 5.5 aylık oğlum ilk zamanlar bende böyle çok endişeliydim ve çok araştırırdım takviye edici yok tatlı hepsi bi yere kadar sık sık emzir ve su artar emin ol
Kumrununtanesi Uzun süre bırakmak elbette.5.ayımız da bindik bir süre kullandık ki kısa bir süre kullanmamıza rağmen parmak uçlarında yürümesinden vazgeçmedi.
ma9419 Ayb benim iki yeğenim de yürüteç kullandı hiç bi sıkıntıları da yok şu an biri 9 biri 4 yaşında. Benim bebeğim erkek sadece o yüzden tedirginim
Ayb ma9419 merhaba etrafınızda eminim tam kundakla büyümüş yetişkinler de bulunmaktadır ancak gayet sağlıklılar diyebilirsiniz. Bu örnekler çoğaltılabilir bunun gibi durumların geçmiş dönemde bilinemeyen ama şimdi gayet net olarak bilinen etkileri biliyoruz ve görevimiz uyarmak. hiçbir uzman önermez çünkü biz alan çalışanlaro olarak yarattığı riskleri, gelişim üzerindeki etkilerini bilip görüp deneyimliyoruz. Gelişim düşmanıdır kişisel bir ifade değil bilimsel bir gerçektir. Kullanıp kullanmamak tabi ki sizin tercihiniz ancak lütfen farklı kaynaklardan iyi araştırın. Hem gelişimsel etkileri hem de yarattığı kaza riski nedeniyle her yıl pek çok bebek zarar görmektedir. Sevgiler
Mom0363 2 çocuğumda da kullandım. Biri kız biri erkek. Uzun süreli oturtmadım. Belirli aralıklarla, kısa kısa, kullandı. Zararını görmedik çok şükür. Biri 9 aylık, biri 10 aylık yürüdü. 3 numaram 5 aylık. Ona da yarın alacağız yürüteç
Selinozgen9 mommier bence çocugu tembelliğe itiyor bu tembellik yürüme açısından değil güven açısından çocuk düşmeyeceğim güvencesi ile abidik gubidik yürüyor. Ayrıca bebeklerimizin kemikleri çok çabuk şekillenebilecek yapı da en iyi yürütecin bile bel desteği bebeklerimizin omurgasında problem yaratabiliyor aynı zaman da çocuklar çok hızlılar kaşla göz arasında bir çok ev kazası yaşayabilirsiniz. Yürüteç kullanan bebeklerde parmak ucu yürümesi de çok yaygın yani kısaca ev hanımıysanız birlikte aktiviteler yapın bende ev hanımıydım bebeğim küçükken çok eğlenceli bir süreç geçirmiştik oyunlar yemekler aktiviteler yaparak hiç yürüteç kullanmadım 14 aylık yürümeyi öğrendi fakat bir kez bile düşmeden direkt tam adım atarak yürüdü 😊
Ahadensar25 mommier 4 ay 22 günlgz cNım dayımız hediye olarak aldı çokta seviyo 2 yada 3 dakk koyup çıkartyrm çünkü dHa küçük oldugu için ama seviyo oynuyo yani oyalanıyo azda olsa sizinki ne kadarlık
esmaynyl mommier erkek bebeklerde yürüten pek sağlıklı değil doktorlar önermiyor kullanmazsanız iyi olur 😊
Meltem_sahin mommier mrb cnm bnm oglum 6 aylık ve simdik yürütece bindiriyorum ve cok ta iyi oluyor ayaklarının üstüne basmayı ögrendi
Senayy Anam ben ve kızkardeşime kullanmş ve şuan 14 yaşındaki erkek kardeşim kullandı vızır vızır hem de Allaha şukur sıkıntımız yok 🤭🤭 eskiden her bebekli evde yuruteç vardı 😉
Ayb Yürütece alternatif gereçler bulunmaktadır bebeklerin içine oturdukları aktivite masaları gibi alternatif olarak bunları tercih edebilirsiniz. Sevgiler
mommier hepsinin dışında kaza riski beni vazgeçirdi.bebeğim 4 aylık artık sürekli kalkık bi şekilde durmak istiyor sürekli kucakta da duramıyacağı için yürüteç fikrini denemek istedim.