Süt iznimiz var mı ?
Eğer yoksa mecbur sağacaksınız , bakan kişi biberon ile besleyecek. Biberona alıştırmanızı öneririm. Ben de haftaya başlicam 70 günlük oluyor bebeğim. Süt iznim var yarım gün .sabah sağıp bırakacağım eşim bakıcak .
Ama biaimki hem mama hem annesütü alıyor.
Sağıp süt poşetlerinw koyup bakan kişi ısıtıp besliyecek 🙏🏻 Ahh küçücükler ama çalışmak zorundayız 🥺