Kızlar merhaba 3,5 aylık bebeğimin elleri ayakları çok terliyor klimanın başındayım ona rağmen sırılsıklam olmuş ellerini ayaklarını birbirine çok sürtüyor acaba ondan mı? Aynı sorunu yaşayan anneler varmı? Bu durum normal mi diye merak etmeye başladım