nazlimom__ 4 buçuk aylıkken kısa kısa oturtmaya başlamıştım. 6 aylıkken yani ek gıdaya geçtiğimiz zaman desteksiz oturabiliyordu. Ama her bebeğin gelişimi farklıdır erken veya geç illa oturacak. Benim kızım çok hevesliydi o yüzden başladık yoksa başlamazdım.