Mavi1 Fikkkooo hiç kullanışlı değil bunlar kısa süre kullanıyorsun işin bitince koyacak yer derdin de oluyor😵💫
KLORAK Fikkkooo Happy Mom a koy istersen oradakiler henüz doğurmadı ya bide çok hevesliler 😅 bizden geçti 2. De olsa büyügünkiler var 😅 bide doğumdan önce alınmış oluyor ya 🦋 işin kolaylaşır diye diyorum
Deletedmom104 jap bunu bana hakaret sayarım aksmakska Ama böyle beşik tercih etmeyeceğim maalesef üstte dursun yinede