Ummuhan321 Kızlar kızım 2 ay 8 günlük, sürekli burnunda sümük oluyor bizde burun aspiratörü ile çekiyoruz ama bazıları o iyi değil kulak enfeksiyonu yapıyor falan dedi sizce doğru mu sizler nasıl temizliyorsunuz bebişlerin burnunu?
gebeskaplumbaga Ummuhan321 bizde kullaniyoruz doktor tavsiyesi uzerine ama birsey kullanmadan cekerseniz gelmez yumustmak icin izotonik suyunu(serum fizyolojik )kullaniyoruz daha temiz oluyor oyle😍
Alyakbr Ummuhan321 kuru sekilde çekerseniz canı daja fazla acıyabilir serumfizyolejik kullanın şırıngayla onun bir ölçümü var yarı yarıya iki deliğe sıkcan elinle hafif burunu sık ters çevirip sırtına biraz hafifçe vur sonra onunla çek bana öyle gösterildi öyle yapıyorum ben yan yatırıp yapmayı unutma
bakkalemzigi Canım serum fizyolojide sıkıyorsun dimi biz öyle kullandık bir sorun yaşamadık enjektörle akıtmak iyi değil diye biliyorum
Mum22 Alyakbr kesinlikle doğru bir tavsiye yapın ben hangi Dr ile görüştüm tavsiye etti ve kendi bebeğimde 1 aylıktı grup oldu bu yöntem sayesinde kurtardım ciğerlerine inmedi.
gebeskaplumbaga Ummuhan321 eczaneden 5 ml şırınga ve serum suyunu alin serum şırınga ile serum suyunu cekin cocugu sırtı dize yüzü one egilcek sekilde tutun siringanin yarisini bir burnuna diger yarisini bir burnuna olucak sekilde sıkın sırtına vurup aspiratör ile cekin
Ceylinomur Kulağa zarar verebileceğini duyduğumdan beri bende sadece serum fizyolojikten iki üç damla damlatıp yumuşamasını sağlıyorum ondan sonra temizliyorum aynı sonuç alınıyo emin olun
Alyakbr Mum22 ben size farklı birşey söylemedim zaten . Burun temizlemmesi lazım ciğere inmemesi için ama kuru bir şekilde aspirotorle değil serum fizyolejikler var ilk önce yumusatılıp ondan sonra cekilmesi lazim ne gibi bir yanlış tavsiye yapmısım
Mum22 Alyakbr kesinlikle doğru bir tavsiye yapmişsiniz 😂 diye yazmak istemiştim ama klavye hatası şimdi bu şekilde okursanız bilerek yazılmadığı i anlarsiniz yanlış anlamaya ben sebeb olmuşum tabiki kusura bakmayın.