Merhaba 2 ay 10 günlüğüz . Her bebek farklıdır kıyaslamak amacıyla asla sormuyorum 🙏🏻
Sadece benim bebeğim uyanıkken az az sık sık yiyo. Yani 30 dk da bir 30 CC gibi. Ya da 1 saatte .
Ama uyursa 2 saat genellikle akşam ve geceleri . Uyanınca 60 - 90 CC yiyor .
Ama gündüzleri hep az az .. çok açmış gibi ağlıyor. 60 yapıyoeuz. Yarısını yiyo.
Doktor mama 3 saatte bir , meme 1 bulul saatte bir demişti.
Ben göğsümü sağıyorum . İznim de bitiyor . Emmiyor fazla biberona alıştığı için.
Ama sık sık az az beslenmesi normal mi onu anlayamadım🙏🏻