Bildiğiniz kelim 4 senedir mücadele ediyorum ama hiç birşey durdurmadı en son bıraktım birşeyler kullanmayı cystiphane diye bir ilaç aldım 3 gündür içiyorum ama saç dökülmesi hiç duracakmış gibi durmuyor moralim çok bozuk kel kaldı saçım kekliği kapatmak için toppix tarzı ürünler kullanmaya başladım saçımın inceliği baş parmağım kadar bari bu kalsın kafamda diyorum ama yok günden güne avuç avuç dökülüyor moralim çok bozuk lütfen bir fikir verin birşey diyin hastaneye de gittim ama yok