Aycalina2544 Aynı şeyi bende yaşıyorum, meme reddi olmasın diye çok vermedim biberonu. Salı günü işe başlıyacağım ayni biberon var ama almıyor ne mama ne anne sütünü. Bir ay önce almıştı anne sütünü biberonla, bende çok üstüne düşmedim alır diye, çünkü memeye çok düşkün değildi. Ama şimdi üç dişmiz çıktı, hem iştahsız, hem huysuz. Babası nasıl besleyecek bilmiyorum. Mama takviyeside yapmak istiyorum, çünkü tek göğüsle emziriyorum ve sütüm azaldı.